Kaufland, amendă uriașă după ce și-a păcălit clienții

Celebrul lanț de supermarket-uri Kaufland România își păcălește clienții. Magazinul a fost mustrat de autorități după ce a pus la dispoziția românilor produse expirate, promoții înșelătoare și diferențe uriașe de preț.
În perioada cuprinsă între martie 2020 – martie 2021, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a primit peste 300 de reclamații de la clienții magazinelor Kaufland, care au anunțat lipsa prețurilor afișate la anumite produse, diferențe între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat.

În urma controalelor efectuate, inspectorii ANPC au găsit alimente expirate și practici înșelătoare cu privire la promoții și reclame. În total, ANPC a sancționat mai multe magazine din Buzău, Brașov, București-Ilfov, Timiș, Iași, Prahova, Argeș, Giurgiu, Teleorman, Dâmbovița, Călărași, Craiova, Brăila, Constanța, Galați, Tulcea și Vrancea cu o amendă de aproximativ 800.000 lei.

Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor.” A transmis kaufland

La magazinul kaufland din Buzău, Inspectorii au dispus măsuri de oprire temporară de la comercializare a unor produse. De asemenea, s-au oprit definitiv de la comercializare produse cu risc pentru consumatori.

sursa foto: kaufland.ro