Încep înscrierile la creșele aflate în subordinea DAS Râmnicu Sărat. Ce trebuie să știe părinții

Încep înscrierile la creșele aflate în subordinea Direcției de Asistență Socială Râmnicu Sărat, pentru anul școlar Septembrie 2021-Iulie 2022.

Părinții care doresc să își înscrie copiii la creșele aflate în subordinea Direcției de Asistență Socială Râmnicu Sărat, pentru anul școlar Septembrie 2021-Iulie 2022, pot depune dosarul de înscriere, în formă completă, la ghișeul DAS începând cu data de 24. 05. 2021.

Creșele pentru care se pot depune cereri de înscriere în luna Mai sunt Creșa din cadrul Grădiniței cu Program Prelungit “Lumea Copilăriei” și Creșa Grădiniței cu Program Prelungit “Mugurașii”.

Pentru înscrierea copilului la creșă sunt obligatorii următoarele documente:

  • Cerere de înscriere;
  • copia certificatului de naștere al copilului;
  • Copia cărții de identitate a mamei;
  • Copia cărții de identitate a tatălui;
  • Adeverință de salariat/venit pentru mama;
  • Adeverință de salariat/venit pentru tată;
  • Adeverință de venit de la ANAF pentru părinții care obțin venituri din alte activități( dacă sunt administratori/asociați unici într-o societate ori au activități independente) sau care nu realizează venituri;
  • Copia hotărârii/ sentinței de divorț sau de încredințare a copilului, dacă este cazul;
  • Copia hotărârii/ sentinței de plasament sau a sentinței de încredințare în vederea adopției, dacă este cazul.

Criterii de departajare:

  • Locul de muncă al părinților/ reprezentanților legali, care au raporturi de muncă nesuspendat, dovedit cu adeverință de serviciu, ambii părinți cu contract de muncă- 5 puncte
  • Veniturile familiei (dovedit prin adeverință de venit- venitul net/ familie mai mic de 1.346 – 5 puncte, iar venitul net/ familie între 1.346-1.500 lei – 0 puncte
  • Familie cu părinte unic ( se va atașa un act notarial prin care încredințează minorul sau certificatul de deces) – 10 puncte
  • Fără bunici sau bunici indisponibili (declarație pe propria răspundere) – 1 punct
  • Domiciliul părinților cât mai apropiat de creșa la care se solicită înscrierea (dovedit prin copia actului de identitate) – 5 puncte
  • Familiile cu mai mulți copii ( se vor atașa copii după certificatele de naștere a copiilor) – un copil – 1 punct, doi copii – 2 puncte, trei copii sau mai mulți – 3 puncte.

    Pentru completarea dosarului de înscriere, părinții vor depune pentru copiii care au fost declarați admiși, la o dată ulterioară care va fi comunicată odată cu lista copiilor admiși, următoarele documente:
  • Adeverință medicală conform căreia copilul este clinic sănătos și poate intra în colectivitate;
  • Fișa de vaccinări.

Numărul de locuri aprobate la fiecare creșă în parte poate fi redus în condițiile aplicării restricțiilor și măsurilor obligatorii luate, pe durată determinată, pentru perioada stării de urgență, alertă sau epidemie.

sursa foto: GPP Lumea Copilăriei